7 Ağustos 2010 Cumartesi

Falan Filan Fıstık

• *Diyete başlamadan bir gün önce öküz gibi yememin mantığı ne? Yarın onları eritmek için deli gibi aç kalacaksın, akıllı kızım... Zaten bu yüzden şişmanlıyorum ya... Vücut ilerki diyetlere karşı psikolojikman zevk depoluyor.




• *Ama yarın 'kesin' diyetteyim ! Ve spor şart... Off, al sana mahalle baskısının Âlası... Yaşasın yemek yemek diye hönkürmek istiyorum !



• *Bugün bir düğün kasedi izledim. 12 yaşındayım orda... Müziğe uymamayı amaçlamış gibiyim... Hala o kadar berbat mı oynuyorum acaba? Kuaförü de ayakta alkışlamak lazım, gelin başı yapmış mübarek...



• *Kafası iyiyken herkes çok düşünür mü? Sarhoşken ya da aşırı uykusuzken beynim lüzumsuz sorular ansiklopedisi gibi...
"İzmir-Eskişehir arası kaç adımdır acaba? Yürüsek kaç güne varırım?"
Yok yok normalim ben...



• *Sonunda Tutulma'yı izleyeceğim bugün! Edwaaaard diye ölenlerdenim, evet.... Ah, ah... Bak ölüyorum gene...



• *Yatayım ben saat 7'ye geliyor... Rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır demişler... uyanmak için uyumak lazım tabi... iyi sabahlar blogcuk, güzel güzel rüyalar...

• *tartıldım şimdi.. 62.9'um.. aç karnına bir de bu kilo =(

• hadi bakalım, hedef 54 !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder